FAQ - Spørsmål og svar

Alle varer er på vårt hovedlager i Oslo.
Ring oss på tlf. 46 17 20 40 hvis du ønsker å hente i vår butikk.
Er varen ikke i butikken bestiller vi fra vårt hovedlager i Oslo slik at varen ligger klar for henting når
du kommer til oss i Sandstuveien 70 A, 0680

Det er mulig å hente varer på vårt lager i Sandstuveien 70 A, 0680 Oslo.
Ring oss på tlf. 46 17 20 40 hvis du ønsker å hente i vår butikk.

Ved bestilling av store produkter som baderom vil transportør kontakte deg på telefon for å avtale
tid for levering hjem til deg. Oppgi derfor alltid telefonnummer og din e-post adresse når du bestiller.
Når varene er betalt får du tilsendt et sporingsnummer per e-post og/eller per SMS til din mobil, slik
at du kan følge varene til det er levert hjem til deg.
Leveringstid nord for Trondheim til Finnmark vil variere fra 2 – 4 dager alt etter hvor du bor.
Når varene blir levert må du alltid kontrollere varen og emballasjen, og om det er manko eller skade i
leveransen. Dette påføres i dokumentene ved utlevering. Dette er viktig

Alle varer som sendes til våre kunder er transportforsikret. Hvis det skulle oppstå en transportskade
på varene vil du få levert et nytt produkt eller ny skadet vare.
Viktig!
Du må alltid kontrollere varen og emballasjen ved mottak, og om det er manko eller skade i
leveransen. Hvis synlig emballasjeskade/manko må dette anmerkes på fraktbrevet til transportør ved
mottak av varene for å gjøre forsikringen gjeldene. Hvis varen er skadet under transport må du ta
vare på emballasje og de skadde varer. Skaden/mankoen må meldes skriftlig m/bilder til oss på
service@maxspar.no innen 5 dager etter mottak. Vi bekrefter omgående tilbake at din skademelding
er mottatt og tatt til behandling. Hvis du ikke mottar en bekreftelse fra oss senest neste dag etter at
din melding er sendt oss må du kontakte oss snarest på telefon 46 17 20 40 for å kontrollere at vi har
mottatt din skademeldingen.

Ønsker du å heve kjøpet og levere varer i retur gjelder følgende betingelser:
All retur skal avtales med oss på forehånd på telefon 46 17 20 40
Spør etter serviceavdelingen.
Alle retur varer må være pakket i originalemballasjen og leveres oss uskadet og ubrukt.

Det forutsettes at det benyttes autorisert rørlegger ved montering og at strømtilførsel er installert av
en autorisert elektriker. Alle baderoms produkter leveres umontert og kunden er selv ansvarlig for
monteringen.
Skader eller mangler oppstått som følge av feilmontering eller feil bruk dekkes ikke av oss.. MaxSpar
AS tar ikke ansvar for skader som oppstår ved montering av produktet som ikke er utført av egne
fagfolk eller andre fagfolk som er godkjent av MAxSpar AS. Vi tar ikke ansvar for knuste glass/dører
når kunde monterer selv.
Dersom en skulle være uheldig å knuse glass, skade aluminiums skinner eller andre deler på dusjen
under montering kan dette kjøpes hos MaxSpar AS. Vi skaffer delene fra vår leverandør.
Slitasjeskader eller forbruks artikler dekkes ikke av garantien.
Dette gjelder f.eks. trinser/hjul på dusjdører i dusjkabinett eller tette funksjonsdeler som er tette av
kalk. Kunden er selv ansvarlig for frakt av varene ved tilbakelevering.

MaxSpar AS
Sandstuveien 70 A
0680 Oslo

1/5 1 tilbakemelding